Zainal Abidin sudah bersedia untuk konsert 30 September ini

Oleh : Nafsiah Jani

Bagi peminat yang merindui lagu Hijau, dendangan Datuk Zainalabidin jangan lepaskan peluang menyaksikan ‘Konsert Tiba Masa Zainalabidin’ yang akan berlangsung di Panggung Sari, Istana Budaya jam 8.30 malam pada malam ini (30 September)

Konsert anjuran BSync Live ini yang berdurasi selama dua jam tanpa henti ini bakal diiringi barisan pemuzik tersohor antaranya Mac Chew dan Michael Veerapen.

Selain single terbarunya, Tiba Masa, konsert tersebut juga bagi meraikan empat dekad legasi Zainal Abidin dalam industri muzik tanah air.

“Saya tengok pasaran konsert terbuka luas sekarang ini dan inilah peluang saya mengumpul peminat-peminat saya. Konsert ini bukan sekadar hiburan tapi work of arts. Sewaktu konsert berlangsung, saya akan mempersembahkan kerja seni dengan penuh adab dan kebaikan,” kata penyanyi yang bergenre muzik dunia, kerohanian, kemanusiaan dan alam sekitar ini.

Selain persembahan solonya, Zainal yang juga popular dengan lagu Ikhlas Tapi Jauh dan Orak Orek juga akan membuat persembahan istimewa bersama kumpulan Headwind.

“Kali terakhir Headwind bersama saya adalah lima tahun lalu dalam salah satu konsert saya. Kini kami bergabung lagi bagi menjayakan konsert terbaru ini. Sudah pasti kami akan mendendangkan lagu-lagu seperti Suraya, Pelangi, Segalanya Mungkin, dan Hanya Di Radio bagi mengimbau kembali nostalgia penonton ketika zaman kegemilangan Headwind.

Bersama isteri tercinta Angelina

Untuk menonton konsert ‘Tiba Masa Zainalabidin’ tiket-tiket berharga dari RM169 untuk tempat duduk Aras 2 sehingga RM865 untuk tempat duduk kategori Emas boleh dibeli di www.ticket2u.com.my

Previous articleBersedekahlah !
Next articleZaiton Sameon buang rasa malu demi kelangsungan hidup

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here