Oleh Syed Wafa

Anda masih asyik memikir untuk masak apa di hujung minggu ini? Kali ini Ladybosz cadangkan anda cuba pula resepi ayam percik dengan menggunakan pes sup dan sambal yang mudah dan sungguh menyelerakan serta sesuai untuk dijadikan hidangan sempena aidilfitri ini.

Ayam percik antara menu masakan yang begitu popular di kalangan masyarakat di negara kita. Kerana ianya sungguh menyelerakan pasti menjadi menu pilihan suri rumah tanggga bersama keluarga.

Pes Sup Ratu Tumis Rasa Rosz

Bagi peminat ayam percik anda mesti mencuba resipi dari pes sup dan sambal Ratu Tumis Rasa Rosz yang tengah hangat di pasaran.

Bukan sahaja mudah untuk dimasak tetapi membuatkan masakan menyelerakan sebagai hidangan seisi keluarga.

Ramai suri rumah tangga di luar sana yang merungut untuk mendapatkan pes yang enak untuk dicampurkan dalam masakan mereka.

Pes Sambal yang lazat

Bagi suri rumah tangga yang bijak memilih, pastinya pes dari keluaran Rasa Rosz Sdn Bhd menjadi pilihan mereka.

Produk pelbagai Pes Ratu Tumis Rasa Rosz serta produk penambah perisa ‘Lazzat’ ini kini tengah hangat di pasaran dan hargapun sungguh berpatutan.

Empat pes Ratu Tumis Rasa Rosz yang hangat di pasaran!

Pes dari Ratu Tumis Rasa Rosz ini mempunyai banyak pilihan yang mudah digunakan dalam masakan iaitu pes Ratu Tumis sambal,gulai,sup dan asam pedas.

Paling membanggakan pes keluaran Ratu Tumis Rasa Rosz telah menerima anugerah di peringkat antarabangsa iaitu ‘The Best Cooking Ingredients’ di Asian Halal Brand Awards.

Tiga sambal keluaran Rasa Rose yang enak!

Ratu Tumis Rasa Rosz juga mempunyai tiga pilihan sambal yang sungguh enak iaitu sambal udang kering,sambal cendawan shitake dan sambal ikan bilis yang boleh terus dimakan untuk hidangan tengahari atau malam.

Ratu Tumis Rasa Rosz juga ada mengeluarkan sambal belacan dan pelbagai lagi produk yang mendapat sambutan hangat di kalangan pengguna.

‘Lazzat’ juga kini menjadi pilihan bijak pengguna.

Di sini Ladybosz kongsikan resipi ayam percik dari pes sup dan sambal Ratu Tumis Rasa Rosz.

Sangat mudah, jom kita cuba!

Previous articleSudarmaji tak benarkan Ayu berlakon?
Next articleSyawal Yang Indah!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here